Rate.ee asutaja Andrei Korobeinik ja riskikapitalist Andres Susi tõid turule uue sotsiaalse veebikülje, mis hakkab inimesi omavahel kokku sobitama.
Flirtic on lõbus ja teistmoodi ajaviide vallalistele partneri leidmiseks. Erinevalt kümnetest konkureerivatest keskkondadest, kus inimene peab suutma enda kohta andmeid või iseloomuomadusi kirjutada, koostab Flirtic profiili kasutaja enda eest. Kasutajal tuleb vaid vastata erinevatele lõbusatele isiksusega seotud küsimustele. Nii jääb ära peamurdmine, mida enda kohta õigupoolest öelda või kirjutada.
Flirticu projekti vedajad, riskikapitalifirma MTVP partner Andres Susi ja Kirill Tripolski räägivad, et veebipõhine kohtinguäri (dating) on ajast maha jäänud. Praegused tegijad, näiteks Orkut või Rate loodi aastaid tagasi ega ole eriti uuenenud. Samas on tegu äriga, millal on igal ajal kindel turg.
“See on mõeldud nn Cosmo-põlvkonnale, inimestele vanuses 16–30, kes on nii-öelda esimese raundi date’ijad, mitte lastega või lahku läinud,” ütleb projekti üks vedajatest Susi. “Tekitame vaba õhkkonna, aitame inimestel enda kohta üht-teist teada saada ning neid teistega sobituda.”
Flirticu isiksustest põhineb Myersi-Briggsi inimtüübi indikaatoril, kus eristatakse 16 tüüpi (juht, ülevaataja, administraator, inspektor, eksperimentaator jne) ja määratakse sobivusprotsent nende vahel.
Igas testis on igal vastusevariandil teatud kaal, mille põhjal arvestatakse protsentuaalne sobivus partneriga. Natuke paremini sobituvad inimesed siis, kui nad elavad näiteks samas linnas, suitsetavad või neil mõlemal on kõrgharidus.
Susi ütleb, et erinevalt teistest dating-võrgulehtedest, kus kümnele popimale kutile või tüdrukule langeb 90 protsenti tähelepanust, leiab Flirticu kaudu kaaslase igaüks.
Flirtic on tasuta, kuid firma plaanib teenida tasulistest lisateenustest. Näiteks võib väikese raha eest end promoda, sokutades end teiste kasutajate “tapeedile”. Osta võib endale “nähtamatuks tegeva maski” ja keskkonnas jälgi jätmata teiste profiile vaadata.
Tähtis tuluallikas on ka suunatud reklaam. Kasutajatele kuvatakse restorani-, kino- või teatripakkumisi, mida oma uue Flirticu kaaslasega koos nautima asuda. Ettevõtted saavad endale osta ka “spondeeritud teste”, à la milline automark sa oled? Kas Toyota? Või hoopis Ford?
Flirtic.me peab tooma värske tuulepuhangu Andrei Korobeiniku, Allan Martinsoni ja Jaak Roosipuu firmasse Rate Solutions. Ettevõte pildus aastaid tagasi üle Euroopa laiali Rate.ee kloone (näiteks Limpa.ru, Face.lv, Karike.com jt). Neil on küll sadu tuhandeid kasutajaid, kuid erilist äriedu pole saavutatud.
Flirtic on lõbus ja teistmoodi ajaviide vallalistele partneri leidmiseks. Erinevalt kümnetest konkureerivatest keskkondadest, kus inimene peab suutma enda kohta andmeid või iseloomuomadusi kirjutada, koostab Flirtic profiili kasutaja enda eest. Kasutajal tuleb vaid vastata erinevatele lõbusatele isiksusega seotud küsimustele. Nii jääb ära peamurdmine, mida enda kohta õigupoolest öelda või kirjutada.
Flirticu projekti vedajad, riskikapitalifirma MTVP partner Andres Susi ja Kirill Tripolski räägivad, et veebipõhine kohtinguäri (dating) on ajast maha jäänud. Praegused tegijad, näiteks Orkut või Rate loodi aastaid tagasi ega ole eriti uuenenud. Samas on tegu äriga, millal on igal ajal kindel turg.
“See on mõeldud nn Cosmo-põlvkonnale, inimestele vanuses 16–30, kes on nii-öelda esimese raundi date’ijad, mitte lastega või lahku läinud,” ütleb projekti üks vedajatest Susi. “Tekitame vaba õhkkonna, aitame inimestel enda kohta üht-teist teada saada ning neid teistega sobituda.”
Flirticu isiksustest põhineb Myersi-Briggsi inimtüübi indikaatoril, kus eristatakse 16 tüüpi (juht, ülevaataja, administraator, inspektor, eksperimentaator jne) ja määratakse sobivusprotsent nende vahel.
Igas testis on igal vastusevariandil teatud kaal, mille põhjal arvestatakse protsentuaalne sobivus partneriga. Natuke paremini sobituvad inimesed siis, kui nad elavad näiteks samas linnas, suitsetavad või neil mõlemal on kõrgharidus.
Susi ütleb, et erinevalt teistest dating-võrgulehtedest, kus kümnele popimale kutile või tüdrukule langeb 90 protsenti tähelepanust, leiab Flirticu kaudu kaaslase igaüks.
Flirtic on tasuta, kuid firma plaanib teenida tasulistest lisateenustest. Näiteks võib väikese raha eest end promoda, sokutades end teiste kasutajate “tapeedile”. Osta võib endale “nähtamatuks tegeva maski” ja keskkonnas jälgi jätmata teiste profiile vaadata.
Tähtis tuluallikas on ka suunatud reklaam. Kasutajatele kuvatakse restorani-, kino- või teatripakkumisi, mida oma uue Flirticu kaaslasega koos nautima asuda. Ettevõtted saavad endale osta ka “spondeeritud teste”, à la milline automark sa oled? Kas Toyota? Või hoopis Ford?
Flirtic.me peab tooma värske tuulepuhangu Andrei Korobeiniku, Allan Martinsoni ja Jaak Roosipuu firmasse Rate Solutions. Ettevõte pildus aastaid tagasi üle Euroopa laiali Rate.ee kloone (näiteks Limpa.ru, Face.lv, Karike.com jt). Neil on küll sadu tuhandeid kasutajaid, kuid erilist äriedu pole saavutatud.
Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed
ReplyDeleteerinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.
DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.