Eesti startup Anagnorisis (kreeka keeles „tõehetk“), mille juhtfiguur on IT Grupi omanik Jaak Ennuste, arendas välja kelmika tetrisemängu Wristbreaker ning lööb sellega laineid Apple’i veebipoes App Store. Tegu on ühtlasi ühe esimese Apple’i seadmes kasutamiseks mõeldud mänguga, mille lõid eestlased.
Rakenduste loomine iPhonele, iPadile ja iPodile on kasvav äri ja meelitab ligi ka paljusid, sealhulgas „vana kooli“ IT ärimehi. Apple’i App Store on suurepärane müügikanal. Kui teenus või toode juba sinna üles saab, on ta koheselt kümnete miljonite seadmeomanike silme all.
Aga Jaak Ennuste teab, et poppidele Apple’i seadmetele teenuste loomine on ka paras “loterii”. Teenused, millele suurt edu ei oodata, võivad omanikele sisse tuua miljoneid. Samas võib juhtuda, et oodatud “hitid” põruvad haledalt.
Wristbreaker (tõlkes randmemurdja) pakub võimalust kaasahaaravalt aega surnuks lüüa. Mängus tuleb erikujuga klotsidest moodustada seinu, põrandaid ja lagesid. Klotsi või blokki saab pöörata rannet ja seega telefoni keerates. Iga täislaotud blokirida annab punkte. Mängus on võimalik teenida relvi, millega saab mänguväljale ruumi juurde tekitada. Näiteks saab pommi või laseriga klotse õhku lasta.
Mängu loojad peavad oluliseks sotsiaalsuse aspekti - iga mängija saab võrrelda oma tulemust sõprade omaga, nendega suhelda ja näha, kus maailma otsas ta sõbrad parasjagu asuvad ja mängivad.
App Store’is, kus on üle veerand miljoni erineva rakenduse, leidub Wristbreakerist nii tasuta kui ka tasuline versioon. Tasuta versioonis on võimalik läbida vaid mängu kaks esimest taset.
Anagnorisise tiim, kuhu kuuluvad lisaks Ennustele veel Sven Illing, Mattias Linnap, Gunnar Eelmäe ja firma Indilo Wireless soovib Wristbreakeriga jõuda Apple’i poes populaarsemate mängude esisajasse. See annaks referentsi, mis võimaldaks mängu müüki hüppeliselt suurendada.
Sellega pole Wristbreakeri arendus veel sugugi lõppenud. Tulemas on kõrgresolutsioonis versioon iPadi jaoks. Edu korral võetakse ette juba uued mängud.
Rakenduste loomine iPhonele, iPadile ja iPodile on kasvav äri ja meelitab ligi ka paljusid, sealhulgas „vana kooli“ IT ärimehi. Apple’i App Store on suurepärane müügikanal. Kui teenus või toode juba sinna üles saab, on ta koheselt kümnete miljonite seadmeomanike silme all.
Aga Jaak Ennuste teab, et poppidele Apple’i seadmetele teenuste loomine on ka paras “loterii”. Teenused, millele suurt edu ei oodata, võivad omanikele sisse tuua miljoneid. Samas võib juhtuda, et oodatud “hitid” põruvad haledalt.
Wristbreaker (tõlkes randmemurdja) pakub võimalust kaasahaaravalt aega surnuks lüüa. Mängus tuleb erikujuga klotsidest moodustada seinu, põrandaid ja lagesid. Klotsi või blokki saab pöörata rannet ja seega telefoni keerates. Iga täislaotud blokirida annab punkte. Mängus on võimalik teenida relvi, millega saab mänguväljale ruumi juurde tekitada. Näiteks saab pommi või laseriga klotse õhku lasta.
Mängu loojad peavad oluliseks sotsiaalsuse aspekti - iga mängija saab võrrelda oma tulemust sõprade omaga, nendega suhelda ja näha, kus maailma otsas ta sõbrad parasjagu asuvad ja mängivad.
App Store’is, kus on üle veerand miljoni erineva rakenduse, leidub Wristbreakerist nii tasuta kui ka tasuline versioon. Tasuta versioonis on võimalik läbida vaid mängu kaks esimest taset.
Anagnorisise tiim, kuhu kuuluvad lisaks Ennustele veel Sven Illing, Mattias Linnap, Gunnar Eelmäe ja firma Indilo Wireless soovib Wristbreakeriga jõuda Apple’i poes populaarsemate mängude esisajasse. See annaks referentsi, mis võimaldaks mängu müüki hüppeliselt suurendada.
Sellega pole Wristbreakeri arendus veel sugugi lõppenud. Tulemas on kõrgresolutsioonis versioon iPadi jaoks. Edu korral võetakse ette juba uued mängud.
No comments:
Post a Comment