Loetud nädalad on aktiivselt tegutsenud uus sotsiaalmeediastartup Emp.ly, mida selle eestvedajad Jüri Kaljundi ja Andrus Purde kuu aega USAs Silicon Valleys käivitasid.
Loetud nädalad oma teenusega turul olnud Emp.ly on „sotsiaalse värbamise“ veebiteenus. Nüüd on ettevõtetel võimalus kiiresti ja mugavalt levitada tööpakkumisi sotsiaalmeedias (Facebook, Twitter jne) ning eraisikutel stiimul neid töökuulutusi sõprade-tuttavate ringis levitada. Emp.ly tiim usub, et lähedaste inimeste kaasabil on õige töötaja leidmine märksa tõenäolisem kui tavalise lihtsa töökuulutuse kaudu.
Eelkõige peaks Emp.ly-st kasu tunnetama väiksemad ja keskmised ettevõtted, kel ei ole suuri turunduseelarveid, et ellu viia massiivseid tööjõu leidmise kampaaniaid. Sotsiaalmeedias saab kõike teha palju soodsamalt ja tihtilugu oluliselt efektiivsemalt. Töötajat otsiv ettevõte saab Emp.ly kaudu põhjaliku ülevaate oma töökuulutuse levimisest erinevates kanalites. Aktiivsemaid levitajaid premeeritakse aga Amazoni kinkekaartidega.
Küsimusele, kuidas Emp.ly kavatseb raha teenida, vastab Purde, et heade inimeste leidmine on teenus, mille eest firmad on nõus maksma. „Raha saab selles valdkonnas küsida kas töökuulutuste levitamise eest, kvalifitseeritud kontaktide või soovituste eest või ka tulemustasu tööle võetud inimeste eest - sellesse ahelasse paigutume ka meie,“ märgib ta.
Emp.ly ja tema sõsar-startupi Talentagi käivitamisel ilmneb ehedalt üks tänapäevase rahvusvahelise internetiäri fantastiline eripära: Andrus Purde ütleb, nad oleksid võinud need teenused käivitada mis iganes maailma nurgast, kus on toimiv internetiühendus. Aga paremat kohta kasutajate, partnerite ja teiste helgete peadega kontakti saamiseks, kui seda on Räniorg USAs, annab otsida.
Loetud nädalad oma teenusega turul olnud Emp.ly on „sotsiaalse värbamise“ veebiteenus. Nüüd on ettevõtetel võimalus kiiresti ja mugavalt levitada tööpakkumisi sotsiaalmeedias (Facebook, Twitter jne) ning eraisikutel stiimul neid töökuulutusi sõprade-tuttavate ringis levitada. Emp.ly tiim usub, et lähedaste inimeste kaasabil on õige töötaja leidmine märksa tõenäolisem kui tavalise lihtsa töökuulutuse kaudu.
Eelkõige peaks Emp.ly-st kasu tunnetama väiksemad ja keskmised ettevõtted, kel ei ole suuri turunduseelarveid, et ellu viia massiivseid tööjõu leidmise kampaaniaid. Sotsiaalmeedias saab kõike teha palju soodsamalt ja tihtilugu oluliselt efektiivsemalt. Töötajat otsiv ettevõte saab Emp.ly kaudu põhjaliku ülevaate oma töökuulutuse levimisest erinevates kanalites. Aktiivsemaid levitajaid premeeritakse aga Amazoni kinkekaartidega.
Küsimusele, kuidas Emp.ly kavatseb raha teenida, vastab Purde, et heade inimeste leidmine on teenus, mille eest firmad on nõus maksma. „Raha saab selles valdkonnas küsida kas töökuulutuste levitamise eest, kvalifitseeritud kontaktide või soovituste eest või ka tulemustasu tööle võetud inimeste eest - sellesse ahelasse paigutume ka meie,“ märgib ta.
Emp.ly ja tema sõsar-startupi Talentagi käivitamisel ilmneb ehedalt üks tänapäevase rahvusvahelise internetiäri fantastiline eripära: Andrus Purde ütleb, nad oleksid võinud need teenused käivitada mis iganes maailma nurgast, kus on toimiv internetiühendus. Aga paremat kohta kasutajate, partnerite ja teiste helgete peadega kontakti saamiseks, kui seda on Räniorg USAs, annab otsida.
No comments:
Post a Comment