Tuesday, August 2, 2011

Kurat.com leiab veebiavarusest kõik olulised artiklid

Allan Martinson ja Andrus Raudsalu arendavad uut meediastartupi nimega Kurat.com. See on lihtne tööriist leidmaks internetist relevantset infot konkreetsete teemade kohta ning seda publitseerida, näiteks Facebookis või Twitteris, või siis hoopis oma ettevõtte kodulehel.
Teenuse sihtgrupp on väga lai. Kurat.com'i saab kasutada igaüks, kes seni on endale huvipakkuva info näiteks Google Readeriga kokku kogunud.



Aga Martinson ja Raudsalu sihivad Kurat.com'iga mõningaid väga erilisi sihtrühmasid, kellest võiks saada ka maksvad kasutajad. Nendeks on väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted üle maailma, kellel pole palgal turundusjuhte ega sotsiaalmeedia eksperte, kuid kes tahaksid rohkem nähtavad olla internetis.

Kurat.com'i abil saavad nad oma sisutühjad kodulehed täita huvitava oma valdkonna infoga ja selle abil kujundada end klientide silmis valdkonna ekspertideks või arvamusliidriteks.

Teine Kurat.com'i kasutusala on valdkonna sisekommunikatsioon. Kui mõni ettevõte tahab olla kursis oma turu uudistega, siis selleks saab ta kasutada seda uut tööriista.

Kurat.com'i otsingumootor ei otsi mitte lihtsalt märksõnade järgi kajastusi, vaid oskab hinnata ka nende kvaliteeti ja relevantsust. Erinevalt Google'i otsingumootorist keskendub Kurat.com ainult meediaartiklitele ja blogipostitustele.
Kasutajaskonna eesmärkide osas veskleid välja ei käida aga teatavasti ei tee Allan Martinson kunagi midagi eesmärgiga teha seda väikselt.

Loo autor: Toivo Tänavsuu

1 comment:

  1. Tere ,
    Am pr Cynthia Corvin. Olen daam suur tunnistust Elan USA-s ja ma olen õnnelik naine täna? ja ma ütlesin ise, et iga laenuandja, et päästa oma pere meie kehv olukord, viitan iga isik, kes otsib laenu, ta andis õnne mulle ja mu pere, i vajas laenu $ 360,000.00 alustada minu elu üle, kui ma olen ema 2 last kohtasin seda aus ja Jumal kartes mees laenu andja, et mind aidata laenu $ 360,000.0.Dollar, et ta on Jumal kartes mees, kui teil on vaja laenu ja sa laenu tagasi maksta võtke teda talle öelda, et on pr Cynthia Corvin, et teid suunata teda. ühendust Mr.Zak, e-posti teel: - feroozsuptoo@outlook.com

    ReplyDelete