Hiljuti tegevust alustanud soodsate päevapakkumiste vahendaja Deal24.ee kuulub rahvusvahelisse ettevõtete gruppi, mis pakub sarnast teenust 25 riigis ja ligi 300 linnas. Seetõttu lubavad Deal24 vähemusosanikud Ingvar Kupinski ja Matis Metsala, et toovad Eestisse seninägematud pakkumised.
Deal24 vahendab päevapakkumisi kauplustelt, restoranidelt ja kohvikutelt, spordiklubidelt ja muudelt vaba aja veetmise võimalustelt, pakkudes allahindlust kuni 90 protsenti letihindadest. Iga päev on üleval uus pakkumine. Kuna Eestis on sama ärimudeliga juba edukalt alustanud Cherry.ee, kes on neelanud alla konkurendi Seller.ee, tekib küsimus, kas turul on veel ruumi?
Kupinski ja Metsala räägivad, et Eestis on konkurents veel üsna väike, kuid näiteks Lätis ja Leedus tuleb peaaegu iga nädal turule uus „soodsate päevapakkumiste“ sait.
Ärimudel, mis on üle võetud USA Groupon.com’ilt ja Euroopasse kloonitud, töötab suuremates linnades, mida Baltikumis napib.
„Aasta või poole jooksul panevad enamus väikestest tegijatest uksed kinni,“ ütleb Kupinski. „Tehniliselt on sellise asja loomine väike väljakutse, kuid omaette kunst on õigete pakkumiste viimine õige sihtgrupini ning massidesse.
Deal24 eristub konkurentidest seetõttu, et tal on suur Saksa partner. Enamusosalus kuulub ettevõttes Saksa äriühingule Rebate Networks, mis opereerib sarnaseid keskkondi erinevate kaubamärkide all 300 linnas üle maailma, peamiselt Ida- ja Lääne Euroopas, Aasias ja Ladina-Ameerikas. Deal24 käivitas samaaegselt keskkonnad nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Soomes.
Tänu kuulumisele suurde võrgustikku, kavatseb Deal24 välja tulla pakkumistega, mida pole Eestis varem nähtud. Näiteks suurtelt globaalsetelt kaubamärkidelt, mille müügi ja turunduse üle ei otsustata Baltikumis.
Metsala sõnul on üks võimalus näiteks Eesti teenuste pakkumine Soome klientidele ja vastupidi. „Soomes hakkab lastel kool juba augustis ning siis jooksevad lõbustuspargid inimestest tühjaks. Paras aeg on neid müüa Eestis, kus lapsed alles septembris kooli lähevad,“ ütleb ta.
Samuti tahetakse pakkuma hakata näiteks reise või muid pakkumisi Aasiasse, Ladina-Ameerikasse ja mujale Euroopasse.
Deal24 startis tasa ja targu, kuid ootab võimsat kasvu. „Ootame hokikepikõvera-kasvu,“ ütleb Kupinski, „Pärast väikeste turult lahkumist, karmistub konkurents ning siis on meil eelis teha täpselt sihitud ja koostatud pakkumisi laiemalt kui Eestisse.“
Loo kirjutamine rahastati Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest, mis on suunatud innovatsiooniteadlikkuse tõstmiseks.
Deal24 vahendab päevapakkumisi kauplustelt, restoranidelt ja kohvikutelt, spordiklubidelt ja muudelt vaba aja veetmise võimalustelt, pakkudes allahindlust kuni 90 protsenti letihindadest. Iga päev on üleval uus pakkumine. Kuna Eestis on sama ärimudeliga juba edukalt alustanud Cherry.ee, kes on neelanud alla konkurendi Seller.ee, tekib küsimus, kas turul on veel ruumi?
Kupinski ja Metsala räägivad, et Eestis on konkurents veel üsna väike, kuid näiteks Lätis ja Leedus tuleb peaaegu iga nädal turule uus „soodsate päevapakkumiste“ sait.
Ärimudel, mis on üle võetud USA Groupon.com’ilt ja Euroopasse kloonitud, töötab suuremates linnades, mida Baltikumis napib.
„Aasta või poole jooksul panevad enamus väikestest tegijatest uksed kinni,“ ütleb Kupinski. „Tehniliselt on sellise asja loomine väike väljakutse, kuid omaette kunst on õigete pakkumiste viimine õige sihtgrupini ning massidesse.
Deal24 eristub konkurentidest seetõttu, et tal on suur Saksa partner. Enamusosalus kuulub ettevõttes Saksa äriühingule Rebate Networks, mis opereerib sarnaseid keskkondi erinevate kaubamärkide all 300 linnas üle maailma, peamiselt Ida- ja Lääne Euroopas, Aasias ja Ladina-Ameerikas. Deal24 käivitas samaaegselt keskkonnad nii Eestis, Lätis, Leedus kui ka Soomes.
Tänu kuulumisele suurde võrgustikku, kavatseb Deal24 välja tulla pakkumistega, mida pole Eestis varem nähtud. Näiteks suurtelt globaalsetelt kaubamärkidelt, mille müügi ja turunduse üle ei otsustata Baltikumis.
Metsala sõnul on üks võimalus näiteks Eesti teenuste pakkumine Soome klientidele ja vastupidi. „Soomes hakkab lastel kool juba augustis ning siis jooksevad lõbustuspargid inimestest tühjaks. Paras aeg on neid müüa Eestis, kus lapsed alles septembris kooli lähevad,“ ütleb ta.
Samuti tahetakse pakkuma hakata näiteks reise või muid pakkumisi Aasiasse, Ladina-Ameerikasse ja mujale Euroopasse.
Deal24 startis tasa ja targu, kuid ootab võimsat kasvu. „Ootame hokikepikõvera-kasvu,“ ütleb Kupinski, „Pärast väikeste turult lahkumist, karmistub konkurents ning siis on meil eelis teha täpselt sihitud ja koostatud pakkumisi laiemalt kui Eestisse.“
Loo kirjutamine rahastati Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest, mis on suunatud innovatsiooniteadlikkuse tõstmiseks.
No comments:
Post a Comment