Friday, September 16, 2011

Qminder pürgib mobiilse järjekorrateenusega USA turule


Mobiilset järjekorranumbrite süsteemi arendav Qminder lõi käed äritarkvara arendaja Erply'ga, et pääseda paremini USA turule, räägib Qminderi tiimijuht Rauno Rüngas.

Kuidas Qminderi idee sündis ning mis elu see on elanud?

Kuna toodete ja teenuste parendamine on mu igpäevatöö, siis taoline tarbija vajaduse ristamine tehnoloogiaga ei olnud ülesandepüstitusena keeruline. Panin mõtte kirja 10. augustil Garage48 kodulehele ja sain inimestelt kohest tagasisidet, paar päeva enne üritust mõtlesin läbi toimimisloogika ja edasi hakkas meeskonnatöö.

Kirjelda paari-kolme konkreetset näide, kuidas Qminderit saab kasutada ja mis eeliseid see annab?

Esiteks teeninduspunktid, kus sul tuleb regulaarselt oodata üle poole tunni. Võtad numbri kodust või teel olles ja kohale jõudes saad kohe teeninduse. Teiseks järjekorrad, kus pead pikalt ootama, kuid ei tea, kui kaua. Qminder annab sulle prognoositud ooteaja ning saadab teavituse, kui sinu kord hakkab kätte jõudma. Lisaks pakume võimalust tavalises järjekorras broneerida endale aega: süsteem väljastab sulle pileti üldjärjekorras konkreetseks kellaajaks.

Kui kaugele jõudis Qminderi arendus Garage48 nädalavahetusel?

Tehniliselt on meil olemas toote baasfunktsionaalsus, mis on seotud reaalse numbriautomaadiga. Meeskond oli suurepärane, igaüks sai oma tööga suurepäraselt hakkama. Arendasime paralleelselt välja mobiilirakenduse Androidi, iPhone ja Nokia platformide tarvis, müügikoha ekraanirakenduse ning seda kõike ühendava andmebaaslahenduse. Peale üritust oleme kõrvaldanud vigu ja kirjutanud baaskoodi puhtamaks. Kui andmebaasi lisada reaalne teeninduspunkt ja mobiilirakendus avalikuks tõsta, saaks neid kohe kasutada.

Millised on edasised plaanid?

Tahame toote valmis teha, milleks on meil tegevuskava olemas. Järgmine samm on koostöö järjekorraautomaatide tootjatega, et pakkuda neile võimalust ühildada oma seadmed Qminderi süsteemiga.

Kuidas plaanite Qminderiga raha teenida?

Tegemist on äriteenusega, ettevõtted maksavad väikest tasu meie süsteemiga liitumiseks. Süsteemi kasutamisel ainult nutitelefonidega on ettevõttel vaja internetiühendust ja seadet järgmise kliendi kutsumiseks ning ekraani numbri kuvamiseks - põhimõtteliselt ühte kahe ekraaniga arvutit. Tarbijatele on Qminder tasuta.

Millised on suuremad väljakutsed?

Väljakutse on kriitilise massi saavutamine, et Qminder oleks eelistatuim järjekordade nutilahendus. Oleme saavutanud kontakti esimeste huvilistega, kellega läbi viia pilootprojektid ja oleme juba tekitanud huvi kohalikes investorites. Ka oleme löönud käed ERPLYga, kes aitab meil läbi lüüa USA turul ja pakub vajadusel ka rahalist tuge, et arendus sujuks.

Loo kirjutamist rahastati Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest, mis on suunatud innovatsiooniteadlikkuse tõstmiseks.

No comments:

Post a Comment