Täiesti võimalik, et maailma kõige kasutajasõbralikum ja vähemkulukam tööriist e-poodide ehitamiseks on välja töötatud eestlastel, startup’il nimega Pipfrog.
Pipfrogi e-poe loomise platvorm on niivõrd lihtne ja lollikindel, et firma tegevjuhi Bruno Lille sõnul kasutavad seda isegi arvutivõõrad pensionärid. Kuid erakordseks teeb Pipfrogi hoopis see, et seda kasutavad nii ühemehefirmad, kui ka väga suured ettevõtted, nagu Fazer, Securitas, Sotka ja Asko. Kohalikest tegijatest näiteks elektroonikakaubamaja Klick ning mööblikaubamaja Living.
Pipfrogi e-poe loomise platvorm on niivõrd lihtne ja lollikindel, et firma tegevjuhi Bruno Lille sõnul kasutavad seda isegi arvutivõõrad pensionärid. Kuid erakordseks teeb Pipfrogi hoopis see, et seda kasutavad nii ühemehefirmad, kui ka väga suured ettevõtted, nagu Fazer, Securitas, Sotka ja Asko. Kohalikest tegijatest näiteks elektroonikakaubamaja Klick ning mööblikaubamaja Living.
Tegu on täisteenusega - koos e-poe visuaali loomisega pakub ettevõte ka kõike muud vajalikku: serverimajutust, infoturvet, hooldust , erinevaid makselahendusi jm.
„Meie idee on teha e-kaubanduse lahenused kättesaadavaks kõigile ja pakkuda teenust globaalset,“ ütleb Lill. Võib tunduda, et sel turul on maailmas kõva rebimine, sest e-kaubandus on popp. Kuid Lill ütleb, et tema ei tea ühtki konkurenti, kel oleks nii lihtne, mugav, soodne ja jätkusuutlik lahendus, kus seejuures ei tule midagi installeerida ega ei nõuta mingeid programmeerimisoskusi.
Veebipoe saab tegelikult ka näiteks Webmediast, kuid seal võib erilahendus maksta sadu tuhandeid kroone.
Pipfrogi üleilmne kasutajaskond küündib tuhandetesse, kuid aktiivseid selle tööriista abil tehtud veebipoode on sadakond. Firma ärimudel tundub esmapilgul kummaline – Pipfrogiga on võimalik täiesti sisukas ja toimiv veebipood mitte ainult luua, vaid ka seda opereerida, ilma et midagi peaks maksma. Maksta tuleb aga erinevate „lisade“, näiteks keerulisemate visuaalsete lahenduste, eBay integratsiooni, Liisi või Swedbaki järelmaksumooduli eest.
„Me ei ole viitsinud seni klientidele arveid esitada,“ viskab Lill nalja, täpsustades siiski, et Pipfrogi eesmärk on ka tulevikus võimaldada kaupmeestel e-äri alustada täiesti tasuta. „Raha kasseerimisest oleme pidanud olulisemaks seda, et kõik Pipfrogi kasutavad, sellest sõpradele räägivad ja meile tagasisidet annavad.“
No comments:
Post a Comment