6. oktoobri Äripäevas kirjutab Katre Pilvinski Iluravifirmast FibroTx, kes plaanib siseneda vananemisvastase kosmeetikatoodetega Jaapani turule. Tegemist on personaalmeditsiini valdkonna toodetega, kus toimeainetes arvestatakse inimese oma naha struktuuriga.
Turu valiku põhjuseks on FibroTxi juhatuse liikme Toomas Neumani sõnutsi sealse rahvastiku homogeensus ja kõrge elatustase.
Ettevõtte arendusprojekti toetab EAS toetab ligi 30 miljoni krooniga.
Loe artiklit: Äripäev
Turu valiku põhjuseks on FibroTxi juhatuse liikme Toomas Neumani sõnutsi sealse rahvastiku homogeensus ja kõrge elatustase.
Ettevõtte arendusprojekti toetab EAS toetab ligi 30 miljoni krooniga.
Loe artiklit: Äripäev
No comments:
Post a Comment