Wednesday, January 18, 2012

Gymwolf – jõusaali trennipäevik internetis


Ettevõtjad Indrek Ulst ja Mart Ingver arendasid välja veebipõhise päeviku jõusaali kasutajatele, kuhu saab mugavalt lisada trenniandmeid ning mis neid andmeid kiiresti analüüsib.

Gymwolfi (Eestis trennihunt.ee) üks asutajatest Ulst räägib, et erinevaid aeroobse trenni träkkereid ehk jälgimise vahendeid on turul üsna palju. Aga jõusaalis käivatele inimestele, kelle hulka temagi kuulub, sellist head abimeest hiljuti veel polnud. Nii sündiski tal idee lõpetada oma regulaarsete trennide – harjutuste, raskuste ja seeriate pabervihikusse märkimine ning luua tarkvara, millega oleks kõik palju lihtsam ja mugavam.

Pealegi teeb see Gymwolf ära tõsteseeriate ja koormuste arvutustöö, mida muidu tuleks peast teha, ning joonistab sisestatud andmete baasilt hetkega spordimehe jõudlus- ning arengugraafikud.

Ulsti rakendus töötab nii arvutis, kui ka telefonis. Trenne saab kirja panna nii Androidi, kui ka Nokia telefonide, samuti veebi kaudu. Kui Trennihunt on suunatud Eesti kasutajatele, siis inglisekeelne Gymwolf on rahvusvaheline toode.

Kasutajate arvu ja geograafiaga olid Ulstil veel hiljuti sellised lood, et arvuliselt oli neid paartuhat ning suurim osa neist paiknes USAs. Iga päev lisandus kasutajate poolt andmed 70-100 trenni kohta ning trend näitab kasvu siiani. Kasutajate arvukust mõjutas enim Gymwolfi mobiilirakenduse turuletoomine. Samas erilist reklaami pole sellele tehtudki.

Gymwolfi ärimudel baseerub reklaamil ja tasulistel lisateenustel, nagu sedalaadi startupidel tavaks. Kuid erilisema nüansina üritab Ulst turustada teenust spordiklubidele koos jõusaali seinale kinnituva tahvelarvutiga. Nii saavad trennijad otse saalist Gymwolfi trenniandmeid lisada. Jõusaal maksaks sellise asja eest Gymwolfile kuumaksu ning oleks oma klientide silmis uus ja innovaatiline.

Samuti saaks sel moel seinal asuva tahvelarvuti kaudu treenijatele personaalseid pakkumisi edastada ning eratreeneri virtuaalset nõustamist pakkuda. Gymwolfi suurimaks väljakutseks on Ulsti arvates jätkuvalt müük ja turundus, sest vajadus sellise uudse lahenduse järgi tuleb viia klientide teadvusesse.

No comments:

Post a Comment