Tuesday, June 28, 2011

Oxy lubab sooduspakkumiste turule värskust

Facebookis tekitab elevus uus tegija kireval sooduspakkumiste turul - Oxy.ee. Veel enne tegevuse käivitumist on ettevõttel Facebookis üles 6000 fänni, kes kõik jahivad firma välja loositavat auhinda - MacBooki arvutit.
Oxy.ee kuulub Boris Boguslavskile, Jekaterina Astanovskajale ja Elina Boguslavskajale. Viimane räägib, et lähiajal on plaanis avada “interaktiivne portaal, kus on e-voutserid ja sooduspakkumised” ning tegu on tõesti populaarse Grouponi klooniga. Teenusega tahetud turule tulla veel enne siinkandis rokkivat Cherry.ee’d, kuid jäädud ettevalmistustega hiljaks.
Tundub võimatu, et sellel pisikesel turul on veel ruumi ühele tegijale päevapakkumiste äris, samas kui Cherry.ee konkurente arvatakse kokku olevat isegi paarikümne ringis.
Boguslavskaja arvates pole miskit võimatu.
“Alati on ruumi, kui on ambitsiooni ja tahtmist ning kui tuled uue ideega,” leiab EBSi taustaga neiu. Salakavalal ilmel väidab ta, et firmal on plaan, kuidas konkurentidest selgelt eristuda ja klientidele midagi enamat pakkuda, kuid see olevat ärisaladus.
“Kui Cherry eesmärk on kiiresti raha teenida, siis meie esimene eesmärk on ehitada üles suur kliendibaas ning seejärel see rahaks pöörata. See tähendab paremaid ja paindlikumaid pakkumisi meie partneritele,” räägib Boguslavskaja. Samuti peab ta Oxy eeliseks kvaliteetsemat disaini ja läbimõeldumat sisu, sest startupil olevat väga tugev tiim.
Juba praegu kuuluvat Oxy klientuuri mitmed restoranid, turismifirmad, ilusalongid ja autokoolid.
Päevapakkumiste turuliidri Cherry.ee turundusjuhi Martin Kõiva sõnul siseneb uusi tulijaid turule vaat et iga nädal, kuid see hoog hakkab raugema - paljud keskkonnad on kas suletud või varjusurmas. Tema teada tegutseb Eestis sel alal 15 firmat, Cherry.ee turuosa on aga 60 protsendi ringis.
“Turule sisenemise barjäär on sisuliselt olematu (piisab enam-vähem funktsioneeriva lehe tegemisest), kuid märkmisväärse turuosa haarmine eeldab läbimõeldud tegustemist ja organisatsiooni. Julgeme väita, et kombinatsiooni heal tasemel turundusest, müügist ja klienditoest ei paku Eestis ükski teine teenusepakkuja peale Cherry,” ütleb Kõiva.
Loo kirjutamine rahastati Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest, mis on suunatud innovatsiooniteadlikkuse tõstmiseks.

No comments:

Post a Comment