Monday, May 9, 2011

Miousega Facebooki-kampaaniad kordi soodsamaks


Reklaamiagentuuri IVY Creative Collective partnerid Silver Hage ja Matthias Vutt asutasid uue startupi Mious, mis teeb kampaaniate läbiviimise sotsiaalmeedias firmade jaoks oluliselt mugavamaks ja soodsamaks. Mious peaks oma platormi avalikkuse ette tooma mais.

Hage ja Vutt leiavad, et kampaania Facebookis on firmade jaoks praegu võrdlemisi kulukas ja keeruline, juhul kui ei kasutata reklaamiagentuuri abi.

Kampaania eelarvest kulub sageli kolmandik disainile ja programmeerimisele, ülejäänust kaetakse kampaania auhind ja muud kulud. Mious lubab sotsiaalmeedia kampaaniad tervelt 10-20 protsenti soodsamaks teha, näiteks reklaamiagentuurile polevat enam üldse vaja maksta.

Mious on väikese ja keskmise suurusega ettevõtte turundusinimesele mõeldud tööriist. Miouse lehelt saab valida sobiva kampaaniapõhja, kirjeldused ja pildid ning seda kõike otse Facebookis vajadusel muuta. Sarnane lihtne tööriist on kodulehekülgede loomiseks mõeldud Edicy, kus funktsioneeriva kodulehe üles panemiseks tuleb teha vaid mõned lihtsad valikud.

Silver Hage räägib, et idee Miouse loomiseks tekkis enda vajadusest. „Vaatasime saadaval olevaid tööriistu aga ükski polnud päris see õige. Siis mõtlesimegi, et teeme ise sellise asja,“ ütleb ta.

Ettevõtetel tuleb Miouse kasutamise eest maksta iga kuu teatud kindel summa. Aga saab olema ka väiksema funktsionaalsusega tasuta Miouse variant ning reklaamiagentuuridele ja suurtele firmadele mõeldud niiöelda white label variant.

Oma konkurentidena näevad Hage ja Vutt USAs baseeruvaid tegijaid Wildfire, Involver, Buddy Media jt. Mioust eristab lokaalsem lähenemine ja erinevad kampaaniatüübid.
Värske startupi referentside alt leiame juba Elioni sotsiaalse värbamiskampaania, Lõunakeskuse kupongikampaania, samuti Fox Crime’i ja Solaris Kino auhindade loosimise kampaaniad.

Loo kirjutamine rahastati Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest, mis on suunatud innovatsiooniteadlikkuse tõstmiseks.

No comments:

Post a Comment