Monday, May 9, 2011

Planifyga reisikogemused rahaks


Riia Garage48 konkursi võitja Planify arendab teenust, millega on igaühel võimalik koostada huvitavaid reisiplaane ja neid huvilistele müüa. Praegu pole teenus avalik, tehnilise lahenduse ja äriplaaniga käib vaikselt töö kulisside taga.

Silver Hage ideest sündinud Planify peaks kujunema abimeheks reisile minnes. See aitaks mõnusalt ja süsteemselt reisida, hoides samas kokku mobiili rändlusteenuse tasudelt. Planifyst saaks alla laadida reisiplaani, mida võõral maal offline’s mobiiligiidina kasutada.

Teisest küljest võimaldaks Planify igaühel ka müüa valmis reisiplaane koos planeeritud marsruudi, peatuspaikade ja vaatamisväärsustega. Konkreetset sihtkohta ja selle võlusid tundvad inimesed saaksid koostada marsruute neile, kes pole seal veel käinud.

Silver Hage tuli Planify ideele ühe oma Jaapani reisi eel, kuhu oli suundumas koos sõbraga. Ta otsis, kuid ei suutnud leida tööriista, millega koos reisi planeerida.
Ka küsivad sõbrad alatasa Jaapanis elanud Hagelt, milliseid paiku tuleks sellesse riiki reisides kindlasti külastada. Soovituste andmiseks aga puudub hea visuaalne multimeediatööriist.

„Lähed kaheks nädalaks Pariisi aga sul pole aega end linnaga põhjalikult kurssi viia. Selle asemel laed Planifyst oma telefoni kahenädalase reisiprogrammi, mille keegi teine on koostanud. See sisaldab parimaid söögikohti ja toimib virtuaalse giidina,“ selgitab Hage.

Ideaalis võiks Planify reisiplaanide hulk olla üsna suur, sest nende alginfo nende koostamiseks on Google Places’is, Facebookis ja Foursquare’is olemas. See on vaja vaid õgel moel kokku panna, selle asemel, et peaks uue sisu veebi üles laadima.

Planify triumfeeris Riias toimunud Garage48 konkursil ja võitis Tele2 poolt välja antud parima mobiilirakenduse auhinna.

Planify tiimi kuulusid Riias lisaks Hagele veel Anton Narusberg, Martin Grüner, Helen Kokk, Boriss Gubaidulin ja Daniil Harik.

Loo kirjutamine rahastati Euroopa Liidu Sotsiaalfondi vahenditest, mis on suunatud innovatsiooniteadlikkuse tõstmiseks.

No comments:

Post a Comment